Електронні квитки: бути чи не бути?

Питання щодо обліку квитків у маршрутних таксі, що курсують між Луцьком та приміськими селами, та оптимізації маршрутних мереж у обласному центрі стоїть досить гостро. У стінах Волинської ОДА члени Громадської ради шукали шляхи вирішення цих проблем.

Варіанти вирішення назрілих непорозумінь задля підвищення якості громадських перевезень запропонував голова комісії з питань промисловості, будівництва транспорту, зв’язку, містобудування, ЖКГ та інфраструктури Громадської ради при Волинській ОДА, керівник Волинської обласної організації партії “Громадсько-політичний Рух Валентина Наливайченка «Справедливість» Назар Романюк.

IMG_1024

Він вважає, що впровадження електронних квитків, правильна система оподаткування та, за необхідності, проведення громадських слухань серед лучан та жителів приміських сіл допоможуть уникнути низки подібних проблем.

«Звісно, обіг квитків ведеться, проте не у такому форматі як мав би бути, адже далеко не кожен пасажир отримує квиток, оплативши проїзд. Електронний обіг пасажирських квитків дасть можливість побачити ситуацію перевезень такою, яка вона є. Я, як громадянин та представник політичної партії «Справедливість», категорично проти тіньових прибутків, адже усі вони повинні бути оподатковані. Ми готові робити усе задля впровадження електронного квитка та, за необхідності, контролюватимемо прозорість роботи цієї системи», — зазначив він. Назар Романюк вважає, що потрібно шукати інвесторів, які були б зацікавленні у цьому та будуть готові надати матеріальну підтримку.

IMG_1022

Начальник управління транспорту та зв’язку Луцької міськради Анатолій Миронюк, у свою чергу, зазначив, що місто не проти встановлення електронної системи обліку квитків, проте, усі варіанти, які поки що були запропоновані, для місцевого бюджету непосильні, тому влада Луцька зацікавлена в інвесторах.

«На часі у нас є мета створити міні-транспортний термінал по вулиці Глушець, який контролював би напрямки по вулицях Володимирській, Ковельській, Львіський та Дубнівській. У цьому напрямку зараз ведеться робота», — поділився планами Анатолій Миронюк.

Заступник керівника Волинської обласної організації Руху Наливайченка «Справедливість» Олег Колеснік, який є директором «АТП-Луцьк», розповів про позицію перевізників щодо цих питань. «На сьогоднішній день немає покарання за відсутність квитка. Якщо був би орган, який контролював його наявність та, у разі порушення, виписував штраф, тоді б люди самостійно вимагали їх у водія», — переконаний він.

За результатом засідання було вирішено звернутись до голови Волинської обласної державної адміністрації з пропозицією долучити Департамент інфраструктури та туризму ОДА аби розробити та винести на обговорення органами місцевого самоврядування та на громадські слухання проект регуляторного акту про створення системи електронного обліку квитка для обліку обігових коштів із надання послуг пасажирських перевезень. Також Громадська рада рекомендувала ОДА за участю громадських організацій, перевізників, Департаменту інфраструктури та туризму облдержадміністрації та інших фахівців розробити концепцію щодо розширення мережі автостанцій та створення здорової конкуренції серед перевізників.