Коли проблеми пасажирів державу не хвилюють… в роботу включається громада
У селах громади Дмитрівської сільської ради самостійно вирішують питання зниження тарифів на проїзд у громадському транспорті.
Члени ради Київської обласної організації Руху В. Наливайченка «Справедливість», депутати Дмитрівської сільської ради Києво-Святошинського району Алла Збанацька та Марина Дехтяр у співпраці з сільським головою Тарасом Дідичем та директором підприємства–перевізника ТОВ «Спецінтертранс» Тетяною Лобановою під час робочої зустрічі напрацювали комплекс рішень у сфері пасажирських перевезень на території Дмитрівської сільської ради.
Наполеглива праця з питання аналізу економічного обґрунтування підняття тарифу на перевезення приміським транспортом із перевізником ТОВ «Спецінтертранс» дала свої результати. Минулого року підприємство знизило тарифи на перевезення на 1-2 гривні в селах Капітанівка, Мила, Дмитрівка, Личанка. Однак на початку 2018 року Київщину знову почало лихоманити як і рік тому.
Цього року за сприяння сільського голови Дмитрівської сільської ради також вдалося досягти зниження тарифу на перевезення на 1 гривню та напрацювали план запуск спецпроекту з придбання автобусів більшої місткості, спеціально для обслуговування жителів села Дмитрівка та сіл Дмитрівської сільської ради з метою зниження собівартості проїзду.
«Ми зацікавлені в тому, щоб мешканці території наших сіл мали якнайкраще транспортне забезпечення для комфортного пересування як в межах сільської ради, так і поза ними», — зазначила на робочій зустрічі з обговорення питань тарифів Алла Збанацька.
Починаючи з січня 2017 року Київщиною пройшла хвиля протистоянь між перевізниками та пасажирами. Протягом цілого року відбувались робочі зустрічі, наради з посадовцями різних рівнів та відомств, пікетування КОДА, перекриття доріг. Велась робота з Державною регуляторною службою, Антимонопольним комітетом. Однак, на жаль, через гальмування процесу розробки та прийняття Закону про лібералізацію ринку автомобільних пасажирських перевезень, немає можливості кардинально змінити картину відносин «надавач послуг – споживач послуг» в масштабах області та країни в цілому.
Суть конфлікту та вимог до перевізників – невідповідність вартості проїзду, якості та безпеці обслуговування. Однак, на місцях, точково, при ретельному вивченні ціноутворення на кожному маршруті , тісній співпраці між громадою, органами місцевого самоврядування та перевізниками можна досягти певних результатів.
«Тільки завдяки суспільній свідомості і відповідальності кожної ланки взаємовідносин в системі перевезень ми зможемо отримати справедливі тарифи і гідне обслуговування пасажирів», — резюмувала цю зустріч Марина Дехтяр.